Plataforma gastronòmica de la comarca d’Osona
Osonateca
Panets amb olives i orenga

Panets amb olives i orenga

1 visites

Autoria:
Xevi Vilardell Bascompte
Temps:
1 hora i mitja
Dificultat:
fàcil
Cost:
econòmic
Actualitzat:
31/03/2009

Ingredients

Ingredients per a uns 12 panets:

300 gr de farina

150 ml d'aigua

50 ml d'oli

8 gr de sal

6 gr de llevat sec de panaderia

1 pot petit d'olives verdes

Una mica d'orenga

Preparació

En un bol posem la farina amb la sal i el llevat. Fem un forat al mig i hi tirem l'aigua i l'oli i ho anem amassant. A mig fer i afegim l'orenga i les olives i continuem amassant. Un cop quedi una massa homogènia la deixem pujar, més o menys fins que dobli el volum. Fem les boles, més o menys 50g per bola, surten uns 12 panets. Els coem al forn pre-escalfat a 180-190º fins que es veuen dauradets.

Recepta original a XELU.NET

Comentaris 2

Resposta a Xevi · Cancel·la la resposta

Xevi12/04/2009

Varietat

La varietat és infinita quan parlem de pans. I més en aquesta recepta que només ens cal variar l'ingredient que afegim al pa. Si feu proves curioses, serà xulo que ens ho feu saber!

Respon →
Núria Garriga08/04/2009

panets d'olives

Mmmmmmm! Boníssims! Aquest matí els he provat i han quedat de meravella. Els he adaptat amb la Thermomix.
Un dia els vaig fer amb perles de xocolata i també queden molt bons. Ara vull provar-los amb panses i nous, segur que també han de quedar molt bons.

Respon →