Restaurant i hostal, dirigit per una tercera generació de restauradors, amb 50 anys d’experiència, apostant sempre per una cuina tradicional, de mercat i catalana.
A la carta, trobareu una gran varietat d’arrossos, cassoles.. i no us perdeu el pernil de jabugo!
També podeu venir a fer una pizza, o demanar-la per emportar.
Tenim menú diari, i menú de festius.
Vine a provar els nostres arrossos i fideuàs.
QUÈ S’HI POT MENJAR?
AMED. ESTABLIMENT PROMOTOR DE L’ALIMENTACIÓ MEDITERRÀNIA
Més informació a www.amed.cat
Amed és un Programa que té com a objectiu promoure l’alimentació mediterrània com a model d’alimentació saludable en l’entorn de la restauració col∙lectiva.
En els establiments Amed disposem d’una
oferta gastronòmica pròpia de l’alimentació mediterrània, per un preu en la línia dels preus habituals de l’establiment. D’aquesta manera volem contribuïr a promoure uns bons hàbits entorn a l’alimentació (que sigui variada, saludable etc.).
[18/01/2016] Bons pollastres al forn i bon menjar per emportar en general. Molt bona ubicació també.
[15/12/2015] Un molt bon servei.
[05/04/2012] El restaurant Montserrat està molt ben situat a la població de Tona, a l’antiga nacional 152 i actualment a pocs metres de l’autovia a Barcelona. Sols cal sortir i en menys d’un minut estàs allà. El menjar és exquisit, fet amb productes de la nostra terra, penso que val la pena fer-li una visita.